Tekna islandssadel

Magica

Trådstartare
Någon som har koll på anläggningsytans längd i en 17,5"? Tekna islandssadel då alltså :-)

Sv: Tekna islandssadel

Jag är också nyfiken på Teknas islandssadel! :) Vad för rygg passar den till? Teknas dressyrsadel ska vara väldigt takformad, är det samma med islandssadeln?

jag hade en men fick sälja den pga ekonomiska omständigheter.... vet tyvärr inte hur lång den va men den låg helt perfekt på alla hästar jag provade den på. köptes till en fet klotrund häst med extremt kort rygg o lite svängd rygg. la den på min spikraka 3 åring o låg perfekt där med.. slängde upp den på kompisens paint ponny passade super på henne med.. jag va helnöjd med den o kommer att köp en ny sen när lillan är inriden.

råkade köpa en begagnad i går så jag kan mäta den när den kommer i nästa vecka :D

Liknande trådar

Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Ajda
·
Utrustning Får hem 2 varmblod och funderar om inte en av islandssadlarna jag har kan fungera. Naturligtvis kommer jag märks det när jag provar😅...
Svar
10
· Visningar
679
Senast: Roheryn
·
Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
1 561
Skola & Jobb Om ni sökt ett jobb där ingen sista ansökningsdag angavs, hur länge skulle ni vänta innan ni kontaktade stället för en uppföljning? Jag...
Svar
3
· Visningar
287
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama