Tekna islandssadel

Magica

Trådstartare
Någon som har koll på anläggningsytans längd i en 17,5"? Tekna islandssadel då alltså :-)

Sv: Tekna islandssadel

Jag är också nyfiken på Teknas islandssadel! :) Vad för rygg passar den till? Teknas dressyrsadel ska vara väldigt takformad, är det samma med islandssadeln?

jag hade en men fick sälja den pga ekonomiska omständigheter.... vet tyvärr inte hur lång den va men den låg helt perfekt på alla hästar jag provade den på. köptes till en fet klotrund häst med extremt kort rygg o lite svängd rygg. la den på min spikraka 3 åring o låg perfekt där med.. slängde upp den på kompisens paint ponny passade super på henne med.. jag va helnöjd med den o kommer att köp en ny sen när lillan är inriden.

råkade köpa en begagnad i går så jag kan mäta den när den kommer i nästa vecka :D

Liknande trådar

Islandshäst Varför är det så fel i islandshästvärlden att rida långturer? Jag har startat några clear round i distanritt och får höra av... 2
Svar
30
· Visningar
1 363
Senast: Badger
·
Islandshäst Hej! Jag undrar om det är okej att jag rider islandshäst? Jag är 163 cm lång och väger 63-65 kg. Jag googlade och fick fram olika...
Svar
7
· Visningar
769
Senast: Edla
·
Fritid Vi ska åka till Åre i sommar och vill rida på islandshäst. Gärna i fjällmiljö. Har någon tips om en bra aktör i området? Har bil och kan...
Svar
0
· Visningar
127
Senast: nyttnick
·
Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
939
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka