Sv: Teckna Fosterförsäkring,nyköpt dräktigt sto
Ska erkänna att jag inte kollat de andras vetvård på foster föl .
Och mot Agrias i detta fall så är inte Dinas eller någon annan som slår denna och eftersom jag endast kollat Dinas försäkringar kontra Agria så är valet lätt där .
Men få det att låta bra med 25000 i vetvård för föl är som jag skrev inget, den pengen försvinner på mindre en ett dygn i intensivvård på jour på ett djursjukhus och då tror folk att man har försäkrat fölungen och känner då en trygghet , vilket inte riktigt är sant och sen att man kan använda stoets försäkring till fölungen så räcker inte detta mer än en helg .
Sen har man ingen trygghet kvar på varken stoet eller fölungen resten av det försäkringsåret .
Jag förstår inte riktigt varför du ger dig på Dina i detta fallet?
Gjorde en snabbkoll nu och Agria har en riktigt bra foster&föl som har veterinärvård på 120 000:-, Dina har veterinärvård 25 000:-, Sveland har veterinärvård 20 000:- och vad jag kan se så har Folksam bara livvärde och inte någon veterinärvård i sin foster&föl.
If skriver att fosterförsäkring ingår om stoet har veterinärvård eller veterinärextra men då med max 35 000:-
Och det tas då av stoets veterinärvård...
Så jag förstår inte riktigt varför du nämner Dina här?
A
Ska erkänna att jag inte kollat de andras vetvård på foster föl .
Och mot Agrias i detta fall så är inte Dinas eller någon annan som slår denna och eftersom jag endast kollat Dinas försäkringar kontra Agria så är valet lätt där .
Men få det att låta bra med 25000 i vetvård för föl är som jag skrev inget, den pengen försvinner på mindre en ett dygn i intensivvård på jour på ett djursjukhus och då tror folk att man har försäkrat fölungen och känner då en trygghet , vilket inte riktigt är sant och sen att man kan använda stoets försäkring till fölungen så räcker inte detta mer än en helg .
Sen har man ingen trygghet kvar på varken stoet eller fölungen resten av det försäkringsåret .