Teckna försäkring, kattens marknadsvärde.

jerseyko

Trådstartare
Kan ni hjälpa mig? Hur kan man ta reda på det? Beloppet ska motsvara kattens verkliga värde, vanligtvis inköpspriset.

Vi fick våra 2 tjejer gratis, 2 bondkatter. Hur skriver man in det när man ska teckna försäkringen?

Sv: Teckna försäkring, kattens marknadsvärde.

Är inte det bara om man har livförsäkring?

När jag teckna försäkring på katten behövde jag inte ange något belopp.

Jag behövde inte heller skriva något belopp. Tror som DeZemBer skrev att du tittar på livförsäkring. Oftast räcker det med veterinärvårdsförsäkring.

Vanligtvis livsförsäkrar man inte bondkatter så det räcker att du fyller i veterinärvårdsuppgifterna.

Liknande trådar

Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
907
Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år... 2
Svar
28
· Visningar
2 305
Senast: Kilauea
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 703
Senast: Grazing
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 824
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Rimmat stekfläsk
  • Västeråsträffstråden

Hund, Katt, Andra Djur