Teckenstorlek i Mozilla Firefox.

D

Dasjenka

När jag kikar på min hemsida i Mozilla Firefox ser den inte ut riktigt som den gör i IE. Texten har nämligen en mycket större och ibland mycket mindre storlek mot vad den har i IE.

Hur ändrar man detta?

Jag använder mig av css och koden för texten ser ut såhär:
<!--h3{text-align:justify;font-family:times new roman;font size:42px;color:#C0C0C0;margin-bottom: 1}-->
och
<!--.text{font-family:verdana;font size:9px;color:black;text-align:justify;text-indent:20px; line-height: 13px;margin:0px}-->

Det ser jätteskumt ut nu. =/
 
Sv: Teckenstorlek i Mozilla Firefox.

Efter lite trixande har jag listat ut att man måste skriva font-size för att det ska fungera.. =)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är för trött för att ens tänka, så är det någon här som kan se varför "kolumn2" hamnar under "kolumn1" trots att de ska ligga...
Svar
4
· Visningar
1 068
Senast: aiquen
·
IT & mobiler Hittar inte koden för att ta bort ramarna (de vita) på den här sidan samt hur man får bort att bakgrunden blir rosa när man för...
Svar
6
· Visningar
1 165
Senast: Kuckeliku
·
K
IT & mobiler Jag har en hemsida med vit bakgrund, och på ett ställe ska det finnas en DIV med rosa bakgrund. Hela sidan ser helt OK ut och funkar...
Svar
12
· Visningar
1 257
Senast: Kimz0r
·
IT & mobiler Håller på att ändra om ett gratisforum till min WoW guild, försöker fixa sådana rader som finns på bilden (rött) men hittar inte dem i...
Svar
1
· Visningar
1 050
Senast: nidron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp