replica

Trådstartare
Nu är det såhär...

Jag brukar snacka med ett gäng kompisar via TS och är då uppkopplad på en utav vännernas server. Igår fungerade allt perfekt, jag kunde logga in och snacka etc.

Nu kan jag inte logga in på den servern, jag är den enda som har inte kan logga in där. Jag har inte rört inställningarna i TS (inte ens haft på datorn sen igår) så där kan itne felet ligga..


Men vad kan ha hänt? Har killen som har servern gjort något som gör att jag itne kan logga in?

Såhär står det:
[21:56:23] Connecting to xxx.xxx.xxx.xxxx
[21:56:27] No reply from server
Maybe the server is offline
or maybe teamspeak is not running on it


De andra kan som sagt logga in och prata obehindrat, några förslag?
 
Sv: TeamSpeak

troligen så har han antingen

#1 bytt ip adress

#2 stängt av datorn

#3 kombination av 1+2

#4 "fått datorhaveri"
 
Sv: TeamSpeak

Om dem olika scenarion hade inträffat, hur kan han plus mina andra vänner vara inne där då? Det är endast jag som inte kommer in:crazy:
 
Sv: TeamSpeak

ingen aning ^^
jag som inte läste hela inlägget antar jag. har du kollat om du kan pinga honom kan vi vl börja med? du kanske inte har någon peering till han för tillfället....
 
Sv: TeamSpeak

Hmm.. och det betyder?:confused:

Det fungerade att komma in igen tidigare idag, men nu är det samma fel igen.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ett lite märklig tråd kanske, men ett ack så jobbigt problem. Min hund är en cockblocker. Cockblock: A slang term for an action...
Svar
16
· Visningar
3 720
Senast: Dandylinn
·
Äldre Jag hittade denna idag när jag loggade in på ett av mina mailkonton: "TAX RETURN FOR THE YEAR 2013-2014 RECALCULATION OF YOUR TAX...
Svar
3
· Visningar
1 029
Senast: sthu
·
Övr. Hund http://www.dogster.com/lifestyle/10-naughtiest-dog-breeds Vad säger ni om det? What Are the Characteristics of a Naughty Dog...
Svar
8
· Visningar
1 830
Senast: Sparkling
·
Fälttävlan Danny Warrington har skrivit en utmärkt artikel i senaste numret av Chronicle of the Horse, ang. ryttar ansvar. Jag håller med honom...
Svar
16
· Visningar
1 967
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp