TDB-fråga

hoppis

Trådstartare
Hej!

En lite fråga. Är anmäld till en dressyrtävling och står som nr 2 i reservlistan. Tävlingen är om 6 dagar och det är fortfarande en som står som obetald.
Nån som vet om den räknas med och kommer med i startlistorna el om de så småningom kommer plocka bort den och ta in reserver? Känns som man vill planera lite och är ju möjligt att den som är reserv nr 1 inte vill vara med och vips får man plats =)
Kan ju givetvis maila och fråga kontaktpersonen för tävlingen men vill inte störa dem med dumma frågor :)

Tack på förhand =)

De plockar inte in reserver före någon som står som obetald utan reserver går in när någon stryker sig. Står du som andra reserv är chansen ändå stor att du kommer med.:)

Liknande trådar

Övr. Barn Kan någon snälla hjälpa mig att förstå, för det känns aningens oklart detta. I början av hösten var min egen BM sjukskriven och jag fick...
2
Svar
31
· Visningar
2 458
Senast: Sedna
·
Hundavel & Ras Hej alla hundvänner! Det är så att jag väntar och planerar för att få hem en till flockmedlem inom det närmsta halvåret. Rasval är...
Svar
10
· Visningar
1 525
Senast: canine
·
Tävling Satt och tittade på runt TDB, främst för att jag var intresserad av prisnivån på tävlingar runt om i Sverige. Tittade också lite på hur...
2
Svar
20
· Visningar
4 676
Senast: kryddelydd
·
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
4 316
Senast: shia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar