Tävlingsterminen 2010

Sv: Tävlingsterminen 2010

Ååååh nu blev jag tävlingssugen! Kan inte min blivande treåring bara "råka" bli fem snart? :angel:

Va!? Ingen 80 eller 120 km på Dacke??:confused::cry::cry:

Nä.
Fast jag förstår om dom vill ta det lugnt ett år. De brukar ju ha stora tävlingar = mycket jobb.

Det står på Växjös hemsida att de nästa år vill satsa på en mindre tävling för att få in fler nya ryttare i sporten. :)

Kul! :) Jag kom bara iväg på en PP20 förra året, tänkte försöka komma iväg på tre ritter i år, men svårt att se redan nu om det kommer klaffa med allt annat.

vad kul!! nu ska det planeras :D
Vad bra att isabergsritten inte ligger lika nära billingeritten nästa år :bow:
Jag har inte så långt dit, så det är kul om man kan vara med på båda.

vad kul!! nu ska det planeras :D

Själv har jag redan hittat sex stycken ritter som ligger lagom långt emellan rent tidsmässigt. Tror ni jag kan förfalska hästens pass kanske. :angel: :idea:

Hoppas att tävlingsterminen 2012 blir lika bra, då kommer det bli åka av! :bump:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 971
Senast: Cattis_E
·
Anläggning Hej! Det är lång tid kvar till ett faktiskt bygge kan hända (ca 3 år till köp av tomt) men däremot känns det som att man aldrig kan...
Svar
14
· Visningar
2 555
Senast: Habina
·
T
Hästmänniskan De senaste veckorna har jag kartlagt vilka av Sveriges ridföreningar som använder sig av krypterad dataöverföring (TLS, även känt som...
Svar
14
· Visningar
1 829
Senast: Stereo
·
Relationer Jag velar fram och tillbaka i en relation just nu om hur jag ska göra. Börjar från början.. Vi träffades ganska snabbt efter att jag...
2
Svar
39
· Visningar
5 474

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka