Tävlingsschabrak dressyr

lwt03001

Trådstartare
Jag ska tävla lagdressyr och kom på att jag har inga tävlingsschabrak som duger. Jag vill helst ha ett vitt och gärna med silikongrip men funkar även utan. Vad kan ni rekommendera?

Jag ska tävla lagdressyr och kom på att jag har inga tävlingsschabrak som duger. Jag vill helst ha ett vitt och gärna med silikongrip men funkar även utan. Vad kan ni rekommendera?

Jag använder mest Mias eller Equiline, tycker dom håller sig snygga länge. Inga av dom har silikongrip, som jag gärna velat testa. Tycker alla schabrak glider när man har enkelkåpa..

Liknande trådar

Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 130
Senast: dukie
·
Fritid Hej Letar efter en lampa att ha i min microcamper (läs bilen). Den behöver gå på batterier och inte vara så stor. Jag vill hemskt gärna...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: jemeni
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
607
Senast: Mli
·
Kropp & Själ Min make och jag vill långsamt börja planera en resa ner genom Europa med våra barn. Vi tänkte bila och det ska inte ske än på ett tag...
2
Svar
25
· Visningar
841
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar