Tävlingsryttare på klubbtävlingar

Sv: Tävlingsryttare på klubbtävlingar

Hej! MÅnga av dom som rider en viss klass tycker jag rider alldeles för bra för den klassen! :mad: När jag började tävla hade jag som hål att stanna kvar inne på banan:D :p

Sv: Tävlingsryttare på klubbtävlingar

Så du tycker att alla som faktiskt klarar att hålla sig kvar innanför staketen borde flytta upp i klasserna? ;)

Hmm jag ska nog starta GP snart då :angel:

En anledning att man rider kvar ett tag i en klass (och kanske plockar placeringar ofta) kan ju vara att man inte riktigt är redo för nästa klass...
Jag har tex varit placerad i typ 15 av 16 LA det senaste året ungefär, men byten osv har inte suttit riktigt förrän nu i vinter...och innan dess kändes det inte spec genomtänkt att ge sig på Msv B - så himla kul är det inte att rida på drygt 50% varje gång....tycker jag iaf.

Sen finns det givetvis de som rider alldeles för låga klasser för att plocka rosetter, och det kan man tycka vad man vill om - men så himla många är det ändå inte.

Liknande trådar

M
Dressyr Idag har det varit dressyrtävling i stallet där min häst är uppstallad. Bara en liten klubbtävling med 10 startande, 4st i LC, 3st i LB...
Svar
2
· Visningar
1 928
Senast: NiraK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka