Tävlingsridbyxor.

B

bussig

Ska införskaffa mig ett par nya. Tänkte höra vad ni andra här har för tävlingsridbyxor. Vilka är bra ?

Sv: Tävlingsridbyxor.

Jag älskar mina Cavallo Champion. Men dom är helskodda och relativt höga i midjan :love:
Rekomenderas! :)

jag har ett par Euro-star modell ingen aning.. med McCrownVelour iaf... helskodda.
mina favoritridbyxor. ser fortfarande nya ut trots ett antal tävlingar på nacken...

Jag älskar mina Mountain Horse, tygskodda - tyvärr håller de på att falla i atomer nu efter 3 säsongers intensivt användande :cry:
Sen har jag ett par jättesköna frackbyxor åxå, men vet inte märket...

Jag har nog likadana som Sellan. Eurostar med pressveck. De är verkligen snygga :D! Knäskodda.

Har antingen tygskodda Equiline med låg midja eller helskodda Euro-Star med normal midja. Gillar generellt euro-star, men equilines byxor är verkligen jättesköna!

Har ett par helskodda från Copperfield, de första jag hittat som faktiskt passar mina ben. :D
Men nu har jag upptäckt att euro-star passar mig perfekt, så det blir ett par vita helskodda euro-star också.

Har ett par Viktor Hugo, Vita, helskodda.

Helt underbara mjuka och sitter grymt snyggt oxå :D

Hade förut ett par cavalitie of sweden men köpte Hugo istället...

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
599
Senast: Mli
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 199
Senast: Ajda
·
Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
763
Senast: Ajda
·
Tävling Jag har blivit allt mer sugen på att börja tävla dressyr med min häst. Tänker att jag vill börja med att göra en programridning och ett...
Svar
5
· Visningar
1 191
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka