Tävlingsresultat?

L

Liquitriq

Har nu tävlat mina 3 första regionala tävlingar och skulle kolla om mina resultat står med på resultatsidan (tävlingsterminen) på ridsport.se.
Men då står ingen av starterna med på resultatsidan, varför inte? :confused:
Längst ner står det att bara placeringar på regionala tävlingar visas. Men så kollar på jag på andras resultat och då står deras resultat från regionala tävlingar med, även om dom inte är placerade.
Vet ni vem man ska prata med om detta? Eller varför det inte syns? :confused:

:angel:

Sv: Tävlingsresultat?

Tror det har nånting med att göra om klubben registrerar resultaten även för de icke-placerade.. Men är inte 100, så lita inte på mig :p.

Det beror helt enkelt på att klubbarna inte är så snabba på att skicka resultaten eller för att dom skickas på gammeldags sätt så att det tar längre tid innan dom blir registrerade.... Det kan ta månader innan resultat syns på ridsportförbundets hemsida av dom här anledningarna....

Kan också bero på att SVRF är dålig på att registrera in resultaten. Ibland tar det väldigt lång tid.
Ibland skickar klubbarna in resultaten i fel format och då blir de inte registrerade.

Har också några tävlingar som inte är med, även där jag blivit placerad. Säkert blivit något knas i systemet.

Vet att 1m klasser inte reggas, sedan verkar det som om det är väääldigt segt att få in resultaten. Vems felet är låter jag vara osagt.
Var med på tävling i slutet av maj, och det är fortfarande inte reggat hos SVRF.....

Jag skyller i första hand på SVRF. Har flera gånger skickat in resultaten dagen efter tävling, men de har aldrig kommit ut på hemsidan hos SVRF.

Jag har ringt till ridsportförbundet o tryckt på ang en tävling i år. Sen har jag startat fler nu o ingen är reggad ännu. ska ringa i morrn o säga till om dessa också. Jag har tycker det är viktigt att det syns vad hästen gjort, särskilt om den ska säljas....

Vet att 1m klasser inte reggas, sedan verkar det som om det är väääldigt segt att få in resultaten. Vems felet är låter jag vara osagt.
Var med på tävling i slutet av maj, och det är fortfarande inte reggat hos SVRF.....

1m klasser som har regional status reggas... det står då med flera på mig.....

1m klasser som har regional status reggas... det står då med flera på mig.....
Jag hoppade flera 1 m i år på regional nivå på unghästen och det reggades inte. Bara 1.10 och 1.20 som han också gått.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 090
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 759
Senast: Lavinia
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
964
Senast: igbest
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 464
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka