Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, bra att veta att den finns någonstans iaf!En sån har jag också, men inte tävlat på typ 7 år så jag vet inte ens vart jag har den
Jättefin är den i all fall!
Snygga!Hjälm: KASK Star Lady
Blus: Pikeur med lite volang och rosa samt knappar i pärlor
Kavaj: Cavalleri Toscana, kommer inte ihåg modell
Handskar: Blå eller vita Roeckl
Ridbyxor: Pikeur Lucinda
Stövlar: De Niro klassiska svarta
Träns: SD design De Niro
Schabrak: Equiline med oktagonmönster, ingen logga blått och grönt kantband.
Häst: Myran
Ska ta bättre bild i helgen så man ser allt!Snygga!
Kul att se och läsa
Gud så sött!!!Bjuder på denna.
Rosa bandet tema i oktober, jag älskar rosa så ett PS i färgen Cranberry. Har rosa tävlingslopp av okänt märke också
Vad fin den är! Jag som du behöver köpa allt nytt igen för tävling efter långt uppehåll och jag har undrat om man rider med plastrong fortfarande, fint att se att det finns kvarVaaar är alla fina bilder?
Hade hoppats på massor av inspiration
Jag har iaf påbörjat min tävlingsoutfit, köpt en plastrong
Visa bifogad fil 90001
Wild and crazy med mixade färgerVisa bifogad fil 90284
Eftersom jag är lite vild så kör vi med brunt träns från Hööks och svart sadel. (Gillar brunt mer, men tycker inte det är värt pengarna att köpa en ny sadel bara för färgens skull)
Schabrak från Equiline.
Hjälm Charles Owen, kavaj Pikeur och här tävlingsskjorta från Imperial riding, tights från Alequi.
Schabrak och tights är beige, skulle vilja ha en beige skjorta också.
Jag funderar på att köpa ett vitt Le Mieux. Är ett favoritmärke pga så himla bra passform, men lite trist att inte ha någon färgad kant eller så..Min tävlingsoutfit är inte så uppdaterad
Kavajen är från Charlies tror jag, stretchig variant så supersmidig och lätt att röra sig i. Ridbyxor - helskodda tights från Kingsland. Hjälmen är en Uvex. Stövlar - De Niro.
På bilden är det lånehästen som vid tävlingstillfället hade schabrak från Le Mieux och tränset var ett SD Design Mystery (som hästen fick låna av mig ).
Fille har tävlingsschabrak från Mias RS och kommer troligtvis ha ett rundsytt träns med lackad nosgrimma - får återkomma när vi faktiskt varit på tävling om ett par veckor.
Jag spanar på ny kavaj men vet inte riktigt vad jag vill ha.
Visa bifogad fil 90282
Jag är nöjd med dem. Tycker de är sköna och de drar inte åt sig smuts. Har de beige.Wild and crazy med mixade färger
Är Alequis vita bra? Jag har svarta tights från dem som jag verkligen gillar, funderar på att köpa samma i vitt
Precis, jättefin passform - men det hade ju inte SKADAT med en kontrast nånstansJag funderar på att köpa ett vitt Le Mieux. Är ett favoritmärke pga så himla bra passform, men lite trist att inte ha någon färgad kant eller så..
Exakt!Precis, jättefin passform - men det hade ju inte SKADAT med en kontrast nånstans
Italienska märkena kanske? Typ Equiline. De är ju ca 2 stl mindre än motsvarande svenska.När det gäller kavajer - tips på vad man ska leta efter om man är modell mindre?
Jag har xs/xxs i kläder, ibland kan jag ha barnstorlek men då brukar passformen vara rakare. Vill ha en slimmad och snygg marinblå kavaj, gärna med någon form av blingbling!
Vad ska jag leta efter?