Tävlingsmängd

Sv: Tävlingsmängd

Blir några få tävlingar på våren innan jag åker på min utlandspraktik över sommaren, sen blir det nog några på hösten med. Måste passa på när det är sista året på ponny.

Tävlar ca 2 ggr i månaden, ej nu under december då hon har haft vila men nu ska hon vara igång igen. Född 99 och tävlar främst LB, nåra LA. Det året som kommer nu får ja ju inte starta ungponny längre och jag har endast gått omhoppning med henne i LC så det ska bli spännande och se hur hon betér sig där i de lite högre klasserna ;) Satsar på MSV innan sommaren.

Om jag nu har tur och hittar en bra häst, dvs en häst som går igenom besiktningen (har redan bes. 3 hästar och ingen gått igenom) kommer det förhoppningsvis bli bara 3-4 hopptävlingar (ringrostig+ aldrig tävlat förut). Lokal LD-LC.

varannan helg ungefär, nu kommer de mest bli 120 130.

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
504
Senast: MiniLi
·
Tävling Kan en slutmätt d ponny som har växt till 155cm i mankhöjd bli storhäst? Om den skulle tävla på ponnytävlingar i hoppning, kan då den...
2
Svar
25
· Visningar
1 944
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 021
Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
261
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka