Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Blir några få tävlingar på våren innan jag åker på min utlandspraktik över sommaren, sen blir det nog några på hösten med. Måste passa på när det är sista året på ponny.
Tävlar ca 2 ggr i månaden, ej nu under december då hon har haft vila men nu ska hon vara igång igen. Född 99 och tävlar främst LB, nåra LA. Det året som kommer nu får ja ju inte starta ungponny längre och jag har endast gått omhoppning med henne i LC så det ska bli spännande och se hur hon betér sig där i de lite högre klasserna Satsar på MSV innan sommaren.
Om jag nu har tur och hittar en bra häst, dvs en häst som går igenom besiktningen (har redan bes. 3 hästar och ingen gått igenom) kommer det förhoppningsvis bli bara 3-4 hopptävlingar (ringrostig+ aldrig tävlat förut). Lokal LD-LC.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.