Tävlingskläder till ryttare och häst!

Sv: Tävlingskläder till ryttare och häst!

Jag gillar schabrak från mias! Hållbara och prisvärda. Man kan ju välja vilka färgkombinationer man vill, så det är ju bara för din del att ta med dina tröjor och matcha mot färgproverna. :)

om du har svart sadel och träns så tror jag att din fux skulle vara fin i grått, fast det kanske inte räknas som en rolig färg?

Jo men jag vet ju inte ens vad jag ska ha för färger på tröjorna :p
Allt läder går i brunt och nästan alla mina schabrak är grå så det får nog bli ngn annan färg på schabraket :)

I herrklädesaffärer och affärer med mer "engelskt" stuk brukar man hitta stickade V-ringade tröjor både i ylle och bomull. Butik och märke styr priset. Men är lättare att hitta små herrstorlekar till bra pris än dam eftersom de tenderar att vara exklusivare. Jag har köpt från England. Sök efter tröjor på e-bay eller amazon. Pringle är bra mellanprisklass. Brukar f ö finnas i golfbutiker också.

Snyggt hoppschabrak (tycker jag - passar kanske inte alls din smak)
http://www.hkm-sportsequipment.eu/a...02&ukat=034&uukat=000&content=artikel&id=2523

I herrklädesaffärer och affärer med mer "engelskt" stuk brukar man hitta stickade V-ringade tröjor både i ylle och bomull. Butik och märke styr priset. Men är lättare att hitta små herrstorlekar till bra pris än dam eftersom de tenderar att vara exklusivare. Jag har köpt från England. Sök efter tröjor på e-bay eller amazon. Pringle är bra mellanprisklass. Brukar f ö finnas i golfbutiker också.

Snyggt hoppschabrak (tycker jag - passar kanske inte alls din smak)
http://www.hkm-sportsequipment.eu/a...02&ukat=034&uukat=000&content=artikel&id=2523

Ska leta tröjor!

Åhh dem där schabraken var ju underbara! Sådär superhärligt retro! :love:

Pikeur har en kavaj som är toksnygg! Lite längre, snygg skärning och stilren! Om jag bara mindes vad modellen heter.... JO, Epsom! Pikeur Epsom. Inte några fantasi-summor heller. Fast den hamnar inte under 800. För det priset finns det fina Jacson-kavajer däremot!

Jag har en Jacson-kavaj, och är jättenöjd. Kostade kanske 400 spänn, bekväm, sitter bra, ser helt ok ut, går att tvätta i 40 grader och ser likadan ut efteråt, bara att slänga i tvättmaskinen när man kommer hem.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Misstänkt rävskabb
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka