Tävlingsbilder!

attempt

Trådstartare
Sv: Tävlingsbilder!

Åh vilka härliga bilder det var!! Såg även att barbie hästen var med hihi....:angel:

Fina bilder från vår lilla träningstävling. vinnarna fick såpbubblor och godis. resten vann godis, godis och mer godis... Och ja barbiehästen var med, men var mest bitchig igår:smirk:

Gissa vem som redan käkat upp alla vinster hon fick? :angel:

Jag tycker att vi borde ha sånna här tävlingar minst en gång i månaden, det är väldigt nyttigt och så himla kul! :)

Hej Becca!! Snygga bilder!! Ser ni alla att även jag är datoriserad och kunde ta mej ända fram till dessa bilder!! Inte illa för en gammal kärring va???? Kram Fia:rofl:

Vad roligt att du hittade hit :) En äkta hästmänniska ska ju självklart hänga här. ;)

Kopierade du bilderna nu, eller ska jag fortfarande skriva ut dme på cd åt dig?
kramis

Ha ha ha!!! Vad TROR DU???? Jag har ju tagit mej fram hit, räcker inte det!! Nej, jag har INTE skrivit ut korten... Vet inte hur man gör, och jag har ingen skrivare..... Kärring, vet du.... Så jag vill fortfarande jättegärna ha korten!! Kram Fia:banana:

Liknande trådar

Övr. Hund Lilla Kendra är redan 4 månader gammal, och har rusat iväg på höjden till hela 27 cm! Störst i kullen. Det känns som att det var igår...
Svar
9
· Visningar
1 067
Senast: Zizzy
·
Western hejsan, jag behöver be er om lite hjälp. jag tänkte beställa lite nya saker till mig och min häst inför tävlingarna i sommar, och...
Svar
12
· Visningar
2 242
Körning Skaffade mig en loksele för ett tag sen till pållen min - men sitter den bra ur er synvinkel? Lite bilder på selen... Med...
Svar
15
· Visningar
2 952
Senast: agtatoon
·
Western Japp! Jag och Chili lyckades ta oss iväg, trots att jag hade lust att att skippa allt hur många gånger som helst. Vi har bara varit...
Svar
10
· Visningar
1 424
Senast: Piraja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka