Tävlingsanmälan?

MsSleepalot

Trådstartare
Jag och en vän ska anmäla oss till en tävling. När man betalar in avgiften på pg, kan vi betala tillsammans då? Alltså för både hennes och mina klasser? Ska det stå med då?

Betalar ni manuellt på posten ? Det är ju bara att specificera på meddelande sidan för vilket ekipage, ryttare+ hästnamn och vilka klasser man betalar.
Annars är det väl enklast att betala för var och en på enskild talong? Eller varför inte betala över internet så sparar ni avgiften som posten tar ut....

Glöm inte att ta ut en utskrift över att betalningen är gjord, kan ju vara bra att ha utifall att.....( skriv ut den sida som blir när betalningen bekräftats)
Kul att kunna hjälpa till.... ;)

Håller med om att du ska ta med en utskrift, har varit med om flera tävlingar där betalningen inte registrerats fast jag varit ute i god tid :confused:

Liknande trådar

Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
916
Senast: Bison
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
355
Senast: Cactus
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
895
Tjatter Någon som gift sig på Drop in vigsel? Vi snubblade över info om att det ska hållas i en kyrka nära oss i sommar och det känns som att...
Svar
2
· Visningar
482
Senast: WBanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama