Tävlings träns!

Haffe

Trådstartare
Har ni et eget tävlingsträns till eran häst?
Jag bestellte et träns på Agersta för några dager senn som jag tänkte jag skulle anvende på tävling, men... gått ut av produktion... Så nu leter jag med ljus och lykta igjen... Min andre hest har ett svart ett med Scwarowski krystaller i pann och nosgrimma. Det er snyggt. Så lite bling, bling måste det vare. Vad rider ni med? Eller har ni något tips?:)

Sv: Tävlings träns!

Har ingen bild på båda delarna så det får bli såhär istället :p :

Har denna nosrem, dock har jag ett vanligt engelskt träns idag (med nosremmen)

7084497.jpg

Och denna pannrem till:

12389074.jpg

Men ska köpa ett nytt på VM, gillar inte denna kombination av träns... så efter VM kommer det vara ett annat träns på tävling :)

Visst är det läckert, jag är kräsen när det gäller träns. Men såfort jag såg detta fick jag köppanik typ, skulle bara ha det till all kostnad. :p

Mmmm, den nosgrimman var snygg!

Fler, fler, fler:bump:. Her trengs det motivation!!

Har bara sett en affär som säljer dem:crazy:! Och vet tyvärr inte vad den heter, köpte den på en tävling i eskilstuna. Tror hon håller till där :) Men hon var iaf. på SM och sålde i ett tält. Hon har jättefina saker:love:!

Har bara sett en affär som säljer dem:crazy:! Och vet tyvärr inte vad den heter, köpte den på en tävling i eskilstuna. Tror hon håller till där :) Men hon var iaf. på SM och sålde i ett tält. Hon har jättefina saker:love:!

Vet inte om det är samma företag men satt just och kollade på det själv hos http://dinashastsport.jetshop.se/ men på de bilderna såg de väldigt plastiga ut för att kosta 365 +385 kr för nosgrimma + huvudlag.

Jag gillar den här glamour från Topreiter men har tyvär inte hittat en nosgrimma med samma. Har en häst med mkt man så vore roligt med en lika dan nosgrimma som synns mer

3.2.1600.000.02.jpg

Okej, nej jag vet inte heller, men det såg ut som samma som det jag har? Tycker inte de är plastiga i lädret, bilder kan luras vetty.:p

Man kan inte flörta till sig en bild hur det ser ut på?

Jag skriver som vanlig hälften vad jag tänker *fniss*. Menade på hästen :D

Jättesnällt. Såg att det fanns i röd och lila oxå men har inte hittat någon bild. Står det på ditt träns vem som tillverkat?

Ja jag kollade på de färgerna också. Men tyckte inte dom var lika övertygande som det vita:p! Men det kan säkert vara snyggt på en ljus häst. Jag skall kolla, har inte tänkt på om det står någt. speciellt märke på dem.

Och ett "blingat" träns:D!

12365514.jpg
[/QUOTE]

Shit! :love: vad snyggt träns. Måste köpa det.
Fast då blir det ju huvudlaget :d till mitt hackamoret.

Liknande trådar

Dressyr Vart hittar jag ett snyggt träns och benskydd till B-ponnyn? Svart träns med vitfodrad nosgrimma (gärna lack) och vita "fluffiga"...
Svar
4
· Visningar
1 555
Senast: Kiwifrukt
·
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter...
2
Svar
34
· Visningar
4 465
Senast: Nevermind
·
Islandshäst Jag hoppas jag lägger den här tråden rätt... Visste inte om jag skulle lägga den här eller under "Hästutrustning", men eftersom det...
Svar
8
· Visningar
2 507
Senast: Minett
·
Islandshäst Skulle vilja ha tips på snygga träns som passar till islandshästar. Gärna svart med mässingsspännen. Remontnosgrimma. Ingen käkrem och...
Svar
1
· Visningar
859
Senast: Askur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp
  • Barmarksdrag/canicross