Tävlingar?

L

lill_sessan

Tja ba tjena

Va ett tag sen jag skrev här..
Men jag tänkte kolla vilka tävlingar alla ska på och vilka som tänker tävla???

Vore kul att veta nu när allt drar i gång...

Sv: Tävlingar?

Hellu..
En så länge är det bara en tävling som är 'spikad' och det är APHA i perstorp den 23-24aprill. Det blir halter, APHA trail, APHA wp och allbreed wp på söndagen för oss.
Ska upp till greva helgen innan men bara för att titta. Sen vet jag inte fram över vad vi ska ut på allt hänger på perstorp nu, det blir första tävlingen och är en "check" för att se vart vi står träings mässigt... =)

Då får vi hålla tummarna för dig på den tävlingen då
;) :D

Nästa blir Boråsklubbens 1 maj tävling, sen är det Tumbleweed som väntar :bump:
Ska upp till Greva nästa vecka men bara som publik eftersom det inte finns någon all breed då.

simpe skrev:
Nästa blir Boråsklubbens 1 maj tävling, sen är det Tumbleweed som väntar :bump:
Ska upp till Greva nästa vecka men bara som publik eftersom det inte finns någon all breed då.

Greva.. det har jag nog missat, det här måste ja kolla upp ;)

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
500
Senast: MiniLi
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 017
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
549
Senast: Twihard
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 110
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka