Tävlingar i juni !!

S

Stolpskottet

Är det någon som vet om det blir några tävlingar i juni, i eller i närheten av Dalarna?

Sv: Tävlingar i juni !!

Närhet och närhet men innom distrikt mitts omr så har WWR D-tävling 16 juni i Eda kommun, liggar vid norska gränsen i Värmland. Eda ryttarförenings anläggning Norra Mon gå in på wwr.se så finns det propp bla

Gå in på Dala Western Riders hemsida så får du lite tipps :banana:

Det är bara att du går inpå WRAS och kollar i tävlingskalendern;)

Jo jag har varit in på Wras hemsida och DWR´s hemsida men har bara sett en tävlingi juni och det är då WWR´s tävling 16 juni som dock är lite långt bort ..

Men annars så får vi väl träna stenhårt i juni, inför de andra tävlingarna ;) :D

Juni
01-03 B-tävling SWR Grevagården Skövde
01-03 B-tävling + APHA + SRHA WINS Åstorp
02-03 C-, D-tävling MSWR Gällivare
09 C-, D- & E-tävling WRZ Strömsund
09 E-tävling + KM SW Ösmo
09-10 WA-Cup Distrikt Väst Göteborg
16 B-tävling WTCS Näsbyholm
16 C-, D-tävling WWR
16 C-, D-tävling EWR Bräkne-Hoby
16-17 C-tävling WTCS Näsbyholm
17 B-tävling WTCS Näsbyholm
17 D-tävling WRG Vänge
24 C-, D-tävling MSWR Överkalix
28-01 jul Ranch Horse Classic Övriga High Chaparral

Liknande trådar

Tävling Vad använder ni för nummerlappar på tävling? Jag har hittills haft enkla fyrkantiga i plast och sytt fast fästet för kardborrband på...
Svar
9
· Visningar
448
Senast: Blyger
·
Tävling Jag vet inte om denna borde ligga här eller på Allmänt, men tänker att hästmänniskor borde hitta hit. På våra klubbtävlingar och 1*...
2
Svar
22
· Visningar
2 325
Senast: Murray
·
Tävling Hur gör ni utseendemässigt med era hästar innan tävling? Duschar ni de? Gör ni något speciellt? Skriv gärna vilken gren ni tävlar i 🥰
Svar
8
· Visningar
947
Senast: Freazer
·
Hundhälsa Hunden blir 1 år i mitten av juni, alltså 11 mån nu. Senaste vaccinationen var 12v sprutan. Vi ska iväg på en hel del hundjippon i...
Svar
2
· Visningar
490
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka