Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså nu har jag faktiskt anmält till pay n cross den 12. Februari på Flyinge. Bara en Max och 100-klass. xKunde vara med och hoppa, lite mer ordentlig (typ 90 cm bana) för första gång i veckan, så får bli en mjukstart.
Får ni som inte vet vem jag är så bröt jag lårbenet för 6 veckor sedan. Jag är väldig väl ihopskruvad och får rida, så länge jag inte trillar av, så vågar rida 3 av 30 hästar just nu.
Ja, precis. Träning för Janne på fredagen, hade jag gärna också varit med på, men det var fullt med kö. Så har de pay n cross på söndagen. Bara 100 och enstjärnigt dock.Aha, är det den som är i samband med clinicen? Jag hade gärna velat gå på clinicen, men vi har pay&jump här hemma då och vi behöver verkligen öva på banhoppning så jag får se hur jag gör.
Självklart gör jag det!Här har vintern inte kommit ännu, vi har haft isgata typ sedan jul. Misstänker att all snö tänker komma lagom till maj.
Men jag hoppas att @Lady_S trollar fram en startfälttävlan i år med.
Självklart gör jag det!
/Lady_S
Jag tycker att vi gemensamt bannlyser alla tappskor på fälttävlanshästar under 2017.HURRA!
Den här gången hoppas jag att jag inte tajmar in det med tappsko.
Jag tycker att vi gemensamt bannlyser alla tappskor på fälttävlanshästar under 2017.
/Lady_S
2017 here we come!
Efter ett trist skadeår 2016 så är vi nu, peppar peppar, på gång igen
1a tävlingen är dock inte planerad förrän i maj, men en pay&cross den 19 feb blir det nog! Och förhoppningsvis några till innan det är dags för "riktig"start.
Vi har planerat med att ladda upp med divII-dressyr på vårkanten, vår svaga sida som vi ägnat hela vintern åt att förbättra. Håller tummarna för att planen går i lås ^^
Nu är jag där o pekpinnar igen! Men du säger ju att ni är bra på dressyr? Skippa då för guds skull dressyrtävlingen och satsa på hoppningen! Du ska träna på det du är dålig på och inte ta den lättaste vägen o göra det du redan är bra på....Vad kul! Var är den pay&crossen?
Jag har anmält mig till en dressyrtävling, LB och LA nu i februari. Sen har jag ögonen på en P&J och en P&C på hemmaklubben också, men jag kanske inte orkar alla tre grejerna och då skippar jag nog P&J... Vår svaga sida är banhoppningen så jag hade en plan att hoppa jättemånga P&J nu i vinter för att vänja mig vid att rida ordentligt i tävlingssammangang och inte bli så förlamande nervös. Har hoppat en Men den var felfri så det räknas kanske?
Nu är jag där o pekpinnar igen! Men du säger ju att ni är bra på dressyr? Skippa då för guds skull dressyrtävlingen och satsa på hoppningen! Du ska träna på det du är dålig på och inte ta den lättaste vägen o göra det du redan är bra på....
En väldigt nyfiken fråga, hur kommer det sig att du smackar så mycket på din häst? Är det medvetet, omedvetet? Mest nyfiken, så menar inget illa.Jag är helt kär i min GoPro! Provade den lite på träningen igår, såhär blev det. Hade dock för mycket att tänka på inför Pay&Crossen så själva tävlingen blev det inget film. Men det gick jättebra, felfritt och bara någon stilpoängsdecimal efter ettan = andraplacerad! Kan se om jag orkar lägga upp "vanlig" film från träningen och tävlingen nån dag...
En väldigt nyfiken fråga, hur kommer det sig att du smackar så mycket på din häst? Är det medvetet, omedvetet? Mest nyfiken, så menar inget illa.
Aha, då är jag med. Vet jag reflekterade över att det var efter hindren.En ful vana på en lat häst.