Tävling/träning i Västeråsområdet

naivasha

Trådstartare
Någon som vet om det är några tävlingar/tränigar i Västråsområdet som man an åka och ttta på?
/Stina

Sv: Tävling/träning i Västeråsområdet

kolla med närmsta westernklubb :idea:

Oliver Salzmann kommer till Micke Heinemans ställe utanför Västerås
och håller clinic 4-5/11
Väl värt ett besök!!

Det brukar vara väldigt trevlig stämning på dessa clinics och man lär sig massor !!

Tack för ditt svar!
Vet du vilka tider det är, behöver man "anmäla" sig som åskådare eller är det bara att komma?
/Stina

Hej igen!! Man behöver inte anmöla sig som åskådare utan det är bara att komma. Vet ej exakt hur dags de börjar på morgonen men det bruka r hålla på nästan hela dagen.
hoppas vi syns där jag ska försöka att komma!!

Nej det måste man inte, men det kan vara bra att ringa och kolla först så att det inte är inställt!!! Åskådare är annars hjärtligt välkomna!!;)

Tack för tipsen!
Tyvärr kunde jag inte komma till Jölmesta i helgen var tvungen att jobba. Hoppas att det var bra, vem är Oliver Salzmann?
Förhoppningsvis har jag tid att åka till Isaksbo/Folkärna och titta, vem är Maria Skoog ?
Det är alltid bra att veta lite om olika tränare och sen få se dom live.
/Stina

Olivers clinic är tis-ons också. Idag är han ledig.

Maria Skoog är en mycket trevlig person. Hon håller på med PPNH (Pat Parelli Natural Horsemanchip).

Håller med:love: :love: :love:
Hon jobbar mycket grundläggande och förklarar superbra!!! :idea:

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
506
Senast: MiniLi
·
Tävling Jag vet inte om denna borde ligga här eller på Allmänt, men tänker att hästmänniskor borde hitta hit. På våra klubbtävlingar och 1*...
2
Svar
22
· Visningar
2 319
Senast: Murray
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
933
Senast: Ketrawzc
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hästnäringens Representationsråd (HRR) presenterar nu en uppdaterad version av den gemensamma värdegrunden för hästhållning, träning och...
Svar
6
· Visningar
595
Senast: vilde
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka