Tävlade för första gången...

S

Skildingur

japp :banana: igår tävlade jag för första gången, T1 & 4-gång :angel: 2:a i båda :bow: Jag red en lånehäst som heter Tjalfi :love:

Sv: Tävlade för första gången...

Vad kul att det gick bra! Vad hade du för poäng? Var tävlade du?
Bilder?

/Malin

Häftigt! Blodad tand nu då..? ;)

Min dotter tävlade första gången nu i juli på sin femåring- kom näst sist men var överlycklig för att hon genomfört ritten! :bump:

Nu i augusti har hon blivit ombedd att vara med i lag-SM för ungdomar, fast på en lånad häst- hennes andra tävling...

Kan inte annat än uttrycka min stora beundran!!! :bow:

Skildingur skrev:
japp :banana: igår tävlade jag för första gången, T1 & 4-gång :angel: 2:a i båda :bow: Jag red en lånehäst som heter Tjalfi :love:

Va kul :) grattis till andra plats! Jätte bra ju:)

Då lär jag se henne då! Är lagledare för Mökkurs lag.
Vilket lag tävlar hon för och vad heter hästen?

/Malin

i T1 hade jag 5,48 och i 4-gången var det 6,0 :) Tjalfi är en 6 åring, så det är ju ingen gamling som Skildingur direkt :angel: Tyvärr har jag inga bilder, men en film som jag ska försöka att lägga upp på hemsidan :d Wow :o grattis till din dotter :D

är inte detb väääääldigt bra poäng för att vara första gången man tävlar med den hästen oxå??? vad är den normala poängen på tävlingsbanorna?

Gullan86 skrev:
är inte detb väääääldigt bra poäng för att vara första gången man tävlar med den hästen oxå??? vad är den normala poängen på tävlingsbanorna?

Jo men jag är i princip säker på att det är en inoff. tävling. En "skojtävling" hemma på gården där hon rider.
Skattegården är vad jag vet en mindre turridningsfirma och ridskola.

Det kan ju förklara de bra poängen.

/Åsa

ja, såklart var det en skojtävling ;) skulle aldrig våga ställa upp i en "riktig" tävling, med mina tävlingsnerver... Satsar mer på hoppningen/dressyren nu, men islandshästarna kommer alltid att finnas i mitt hjärta

Stjárna ? :) svart och ganska liten ? isåfall hade jag henne på gymkhanan :love:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 140
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 552
Senast: Fiorano
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 640
Senast: Cambrie
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
37 423
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar