Tävla ponny som vuxen.

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Bercilak
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 2 081
B

Bercilak

Jag, vuxen har två hästar den ene är en D-ponny 6 år och den andra är stor häst 3 år.
Jag undrar får jag tävla min ponny bland stora hästar oavsett vilken ålder min ponny är? Har läst ngn stans att man bara får tävla ponny bland stora hästar i utbildande syfte t o m ponnyn är 6 år. Hade gärna tävlat honom några år tills min dotter bli stor nog att ta över. Är lite nyfilen på WE, någon som vet vad som gäller där?

Sv: Tävla ponny som vuxen.

Man får tävla ponny som stor häst men den får inte gå som både häst och ponny under samma år om det inte blir ägarbyte.Annars så kan du ju tävla i avd B bland ponnier.

Liknande trådar

Hästmänniskan Som titeln lyder, är det klokt att köpa en häst på 141cm när man själv är 163? Jag är 19 och väger inte så mycket, men det kan ju... 2
Svar
38
· Visningar
2 923
Senast: Editten
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
1 125
Senast: Ketrawzc
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 275
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 159
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI