Tävla ponny som vuxen.

B

Bercilak

Jag, vuxen har två hästar den ene är en D-ponny 6 år och den andra är stor häst 3 år.
Jag undrar får jag tävla min ponny bland stora hästar oavsett vilken ålder min ponny är? Har läst ngn stans att man bara får tävla ponny bland stora hästar i utbildande syfte t o m ponnyn är 6 år. Hade gärna tävlat honom några år tills min dotter bli stor nog att ta över. Är lite nyfilen på WE, någon som vet vad som gäller där?

Sv: Tävla ponny som vuxen.

Man får tävla ponny som stor häst men den får inte gå som både häst och ponny under samma år om det inte blir ägarbyte.Annars så kan du ju tävla i avd B bland ponnier.

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
888
Senast: Ketrawzc
·
Ekonomi & Juridik Hej alla hästgalningar ;) Tror mig hittat rätt ponny åt min 13-åriga dotter, 15-årig valack i mycket fin form, utan skadehistorik...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 351
Senast: Strandad
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 707
Senast: mamman
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 778
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar