Tävla lokalt i annat distrikt?

Jeenny914

Trådstartare
Jag hörde att man kan åka och tävla på lokala tävlingar - trots att man tävlar för en klubb i ett annat distrikt. Är det någon som vet om detta stämmer? :) Försökte läsa i TR men hittade inget tydligt svar!

Sv: Tävla lokalt i annat distrikt?

Absolut, du får bo i nordligaste norrland och tävla lokalt i sydligaste skåne om du vill. Det finns inga begränsningar där, egentligen är lokal/regional osv ganska dumma benämningar då de ju står för "svårigheten" på tävlingarna och inte att de bara skulle gälla för vart man får tävla.

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
537
Senast: Ramona
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
1 151
Senast: Ketrawzc
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
327
Senast: MiaMia
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 268
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka