T Teresa00 Trådstartare 4 Dec 2011 #1 Är det tillåtet att tävla dressyr i en brun tävlingskavaj? Lokala LC, LB gäller det för
palle 4 Dec 2011 #2 Sv: Tävla i brun kavaj? Klart du får... Jag har en brunrutig tweedkavaj och det enda jag har hört är att den varit snygg
Sv: Tävla i brun kavaj? Klart du får... Jag har en brunrutig tweedkavaj och det enda jag har hört är att den varit snygg
Ickiz 4 Dec 2011 #3 Sv: Tävla i brun kavaj? Lite ot men vart har du fått tag i den? Är på jakt efter en nämligen..
palle 4 Dec 2011 #4 Sv: Tävla i brun kavaj? Affären finns inte kvar längre men jag köpte den på Fölet i Gamla Stan i Stockholm runt 1983-84.......
Sv: Tävla i brun kavaj? Affären finns inte kvar längre men jag köpte den på Fölet i Gamla Stan i Stockholm runt 1983-84.......
Seabaz 6 Dec 2011 #7 Sv: Tävla i brun kavaj? Efter en provgoogling så pm:ar jag en hemsideadress om du kan tänka dig att beställa från england
Sv: Tävla i brun kavaj? Efter en provgoogling så pm:ar jag en hemsideadress om du kan tänka dig att beställa från england