Tävla dressyr...utrustning?

Status
Stängd för vidare inlägg.
O

oio

Har jag lagt tråden fel...flytta den, tack!

Det var längesen jag var aktiv ryttare...och har inte läst TR...ja...sen dess.

Jag har sett lite på tävlingarna från Globen.

Utrustningen i dressyr...sen när är det tillåtet att ha glittriga pannband? "Förr" har jag för mig att man inte fick ha annat än läder..? Eller...är det detta med olika nivåer?

Tyglar...får man numera tävla i LC och uppåt till "kandar-klass" med gummityglar? Eller är det fortfarande inte tillåtet?
 
Sv: Tävla dressyr...utrustning?

Det finns en tråd nålad överst där du kan läsa om alla ändringar i TR:laugh:
Angående pannband så ska det vara av läder och en viss del blingbling är tillåten, allt står i TR. Ska själv i gång och börja tävla igen till våren så jag studerar TR nu för att ha mer *kött på benen*.
mvh majeld
 
Sv: Tävla dressyr...utrustning?

Länk till TR finns nålad på denna sida.

Gå gärna in och läs på eller använd sökfunktionen, det finns massor av gamla trådar om det du frågar om.

/b_a_l, moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Svar
13
· Visningar
2 174
Senast: Jeps
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 523
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 111
Senast: QueenLilith
·
Dressyr Apropå en tråd jag såg på hundforumet om åldersgränser för tävlandet där, vs. folk som tävlade andra grenar högt upp i åldrarna med sina...
Svar
17
· Visningar
2 024

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp