Tävla dressyr med travare

Sv: Tävla dressyr med travare

Alltså där hästen har fått sitt pass utfärdat är ju den rasförenng den till hör. Travarna får ju sina pass genom stc och då antar jag att det räknas in i de krav de har. Vet om några varmblod som tävlat både hoppning och dressyr på sitt vanliga travar pass.

vill man tävla dressyr det bara att fixa med licensen .. såvida att hästen är vacc. rätt. ..Det brukar vara det största "problemet" .

Numer krävs vaccination även för travare som ska starta. Kom ihåg att fylla i ägarskiftes papprerna, så rätt ägare finns registrerad hos Stc.

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
918
Senast: Ketrawzc
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 547
Senast: Fiorano
·
Utrustning Är det någon här som har hästar som går barfota och rids/tränas mer regelbundet? (Alltså inte föl/unghästar eller små sällskapsponnyer...
Svar
9
· Visningar
1 366
Senast: Miingla
·
Övr. Grenar Hej! Om tre veckor jag jag göra min första ”tävling” eller aa de är en pay and jump Jag har iallafall aldrig gjort något liknande...
Svar
4
· Visningar
2 205
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka