Sv: Tät och snarkande ettåring!
Tack för svaren alla!
Nidorina: Jag opererade själv bort mina när jag var fyra, jag kommer bara ihåg att det var jättekul. Fick bara äta glass och nyponsoppa efter operationen och var överlycklig över det. Det är mina bestående minnen, sen kommer jag ihåg när dom lade masken över näsan på mig när jag skulle sövas också, men det var också roligt, för den skulle jag leka med. Tror det är bättre operera som liten, men jag vet inte. Marginaler för kraftig viktnedgång finns INTE på denna lilla tös.
Xeline: JA, det kanske växer bort med tiden, det har jag faktiskt inte tänkt på så mycket, jag är mest inställd på att dom kommer behöva tas bort någon gång. Jag tycker hon uppvisar för mycket av mina problem, förutom öroninflammationer, hon börjar redan få en hemsk andedräkt ibland, det hade jag med. Men kanske ska jag lugna ner mig lite..... Ska nog gå till farbror doktorn i alla fall, så får han avgöra.
Break_a_leg: Sköterskan skulle prata med min barnläkare, det finns en chans sa hon att farbror doktorn inte vill titta på henne alls, utan direkt skickar remiss, eller så bedömer han att det är för tidigt, så ingenting görs nu. Jag vet inte, får se nästa vecka.