• Avel
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 705
D

dolphinsmile

Mitt föl är snart 3 dygn gammal.. jag har inte sett att hon har fått ut sitt tarmbeck. Jag har inte haft möjlighet att kolla henne hela tiden och boxen var så stökig efter att stoet hade flängt runt så mkt och oroat sig för fölet när det var bakom henne och så.

Men och andra sidan så såg jag henne krysta två gånger första dagen om jag inte minns fel. Men har inte sett det någon mer gång sen dess. Fölet beter sig helt normalt är piggt och busigt.

Nog måste hon väl ha fått ut det? tycker att det borde märkas på henne annars..

Sv: tarmbeck

Har inte tarmbecket kommit på tre dygn så borde du ha märkt det.. I de flesta fall komer det direkt de börjat dia.
Är fölis pigg och glad och alert då är det nog ingen fara.

Sv: tarmbeck

Jag bevittnade en bajsning i hagen idag så det är lugnt :) så jag får hitta nått annat att oroa mig för med min lilla ögonsten :D

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 048
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med... 2
Svar
34
· Visningar
3 662
Senast: Freazer
·
Hundhälsa Har en unghund på snart ett år som jag tyckt haft stabil och bra mentalitet. Van med barn, lek och lite högljutt. Visserligen tränat men...
Svar
2
· Visningar
807
Senast: Harrysen
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 922
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka