Tar ut snoppen när man borstar...

P

pelli159

Min Häst är en Nordsvensk Vallack och när jag borstar honom så tar han ut snoppen han kissar inte men han gör det bara ändå...:eek:

Är detta för att han tycker det är skönt eller är det en annan anledning?:confused:

Sv: Tar ut snoppen när man borstar...

Jag har haft två valackar som haft samma sak för sig. Ett halvblod och en Welsh, jag tror att det bara är så att de blir avslappnade och tycker att det är skönt. Det var oftast efter ridningen som mina gjorde så.. :)

Han tycker nog bara att det är väldigt skönt med lite pyssel så han blir avslappnad. Man kan också ofta se det när de står och dåsar i hagen eller om de blivit sederade.

Min gör det när han är avslappnad och tycker det är skönt.
Om vi myser eller borstar:grin:

så gjorde min första pålle oxå! alltid när han var avslappnad o man borstade honom..fast han slog ibland upp hela härligheten mot magen oxå:o..haha..fast jag var så van vid det så jag reagerade knappt..man fick bara se till att inte borsta honom på magen så han inte träffade en med hela picken när han slog upp den mot magen!:D

Tror dom gör så när dom är avslappande o tycker att det är jääättemysigt o bli borstade!

:rofl:
Du kan va lugn!!
Din häst är totalt avslappnad och njuter nog i fulla drag...
Va glad för det. :)
Då kan du ju alltid passa på att tvätta den. Det behövs ju åxå...
Lycka till!

Om den bara hänger så är det nog för att han är avslappnad. Men om han slår med den mot magen (styv:o) så kan det vara hingstfasoner!

Hingstar slår penis mot magen när de onanerar.

Så nu vet ni det.:)

Hualigen....:o....Så gör min valack när vi kommer till nya platser där det finns ston....:o....

Iof gick han hingst länge...men det är några år sen nu....

//Domino_s

:rofl:
Du kan va lugn!!
Din häst är totalt avslappnad och njuter nog i fulla drag...
Va glad för det. :)
Då kan du ju alltid passa på att tvätta den. Det behövs ju åxå...
Lycka till!

:rofl: Enda gången hingsten på gården slänger ut hela härligheten är när han ska impa på grannens ston, då skulle jag inte vilja jaga honom med hink med vatten och svamp för att tvätta....det skulle va en syn det....:o

KL

Min arab valack gör det också på gången, och då och då slår han den mot magen.. hi hi hi hi... va otäckt... det får han hålla på med när han är ensam kan man tycka!

Lilla shettishingsten tar också fram "hjärnan" ;) när han står på gången då och då, men på honom så ser man inte lustiga ryck... skönt det i alla fall...:D

Ett litet tips i all välmening.

Har man en hingst som sysslar med detta så undvik att borsta insidan av kotorna bak....

Kan bli kletigt i nacken:p

Been there.....:p:angel::rofl:

haha men gud :rofl: plötsligt är jag vääääldigt glad att jag har ett sto, så slipper man oroa sej sånt här iaf :D jag vet att du menar allvar men detta var dagens asg :bow:

TS:jag säjer som alla andra, skötte en vallack förut som hängde ut slangen när han ar avslappnad. tror det är skönt för dem att bara lufta lite ibland oxå :)

:rofl: Enda gången hingsten på gården slänger ut hela härligheten är när han ska impa på grannens ston, då skulle jag inte vilja jaga honom med hink med vatten och svamp för att tvätta....det skulle va en syn det....:o

Ha ha!!! Ja, man kanske ska välja sina stunder att försöka tvätta..:rofl: Ser framför mig hur det skulle kunna se ut!:laugh:

Ett litet tips i all välmening.

Har man en hingst som sysslar med detta så undvik att borsta insidan av kotorna bak....

Kan bli kletigt i nacken:p

Been there.....:p:angel::rofl:

Kletigt i nacken???:rofl: Det blir nog en hel schamponering!!!:rofl:

Väääldigt kladdigt bidde det:p

Tur att det finns spolspiltor.:angel:

Gissa om det garvades när jag försökte förklara varför jag tvättade håret i spolspiltan.:rofl:

Liknande trådar

Hästvård (Tråden ligger kanske fel, hittade inget passande.) Jag vill ha era tips eller mirakelmedel för att få bort ler-dreadlocks i framför...
Svar
5
· Visningar
448
Hästvård Magsår? Någon som haft en häst vars enda symptom varit att den varit riktigt sur när man rörde vid magen? Vi har haft veterinär ute som...
Svar
4
· Visningar
359
Senast: Malva1978
·
Hästvård Nu behöver jag hjälp! När jag började borsta min häst idag så märkte jag att han är väldigt öm på höger sida nertill vid halsfästet...
Svar
7
· Visningar
587
Senast: Freazer
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 155
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka