Blawe
Trådstartare
Hej!
Mitt älskade ministo Chloè (3 år) håller på att växla tänder. hon har varit lite sen, och tappade sina första tänder några veckor innan hon fyllde 3. Jag är nu lite orolig för henne, hennes två framtänder i underkäken vrider sig inåt, eftersom tänderna brevid inte lossat än
Det samlas lite mat där när hon äter och är rädd att hon ska få foderinpakning, och tandlossning. Någon som vet ifall det är allvarligt? Eller vrider de sig rätt när de andra lossnar? Ska jag ta hit en hästtandstekniker för att kolla på henne? Kanske kan vara svårt för er att avgöra, men det kanske hänt er?? Och OM det skulle behövas en "tandläkare", vet ni någon bra? Kan jag försiktigt borsta bort gräset med en tandborste??vill verkligen inte att hon ska få det jobbigt med sina tänder sen för att jag slarvade nu. Hon är kollad vid 2,5 års ålder och då såg allt normalt ut. Äter normalt och verkar inte ha ont. Vad ska jag göra?
tacksam för svar
Mitt älskade ministo Chloè (3 år) håller på att växla tänder. hon har varit lite sen, och tappade sina första tänder några veckor innan hon fyllde 3. Jag är nu lite orolig för henne, hennes två framtänder i underkäken vrider sig inåt, eftersom tänderna brevid inte lossat än
tacksam för svar