Tandlossning samt lös avförning.

black_darling

Trådstartare
Min 5 månaders valp blev dålig i magen i går. Han hade lös avföring, och i natt har han bajsat inne. Samma idag, lös i magen men annars pigg. Han är inne i tandlossning, och har hört att de kan bli lösa i magen av detta. Men jag är orolig (som vanligt) Har ringt vet, men dom hade lunchstängt. Nån som har erfarenhet? Kan man hjälpa dom på något sätt? Tycker synd om honom :(

Sv: Tandlossning samt lös avförning.

Jag brukar ge skonkost då dom är dåliga i magen. Ris och fiskbullar tycker jag fungerar alldeles utmärkt om man inte brukar ha fisk hemma.

Jag fick tag på veterinären, så nu har han gått på ris och kokt fisk ett par dagar. Han är betydligt bättre i magen nu =)

Hej

vi fick râd att ge vâr labrador 3,5 mânad ris, verkligen superbra

Liknande trådar

Hästvård Magsår? Någon som haft en häst vars enda symptom varit att den varit riktigt sur när man rörde vid magen? Vi har haft veterinär ute som...
Svar
4
· Visningar
306
Senast: Malva1978
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
524
Senast: Celinehenn
·
Hundhälsa Hunden kräktes i går em upp all sin mat (färskfoder) och därefter varit dålig i magen. Har kräkts vitt skum/genomskinligt slem i natt...
Svar
3
· Visningar
1 464
Hundhälsa Vi köpte valp i somras. Hans lösa avföring nattetid är problemet. Han har tidigare bajsat mjuka korvar men för snart en månad sedan...
Svar
3
· Visningar
1 513
Senast: Ratax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Retrievertråden
  • Senast tagna bilden XVI