Tandblekning

kolblakkur

Trådstartare
Nu när tandställningen är borta tänkte jag unna mig tandblekning :) Men är lite fundersam på om det finns något bra hemma-kit eller om det är bättre att gå till en tandläkare? Vilka är era erfarenheter?

Nu när tandställningen är borta tänkte jag unna mig tandblekning :) Men är lite fundersam på om det finns något bra hemma-kit eller om det är bättre att gå till en tandläkare? Vilka är era erfarenheter?

Jag kommer nog också bleka tänderna nu när även jag blivit av med tandställningen (:banana:). Kommer absolut göra det hos tandläkaren! Det är ruskigt dyrt men jag tänker att det finns en anledning till det - bedömning, utbildning och kunskap. Har ingen lust att paja emaljen eller tandköttet.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
285
Kropp & Själ Hur gör ni som lever ensamma utan barn eller partner? Känner ni er någonsin ensamma? Vad gör ni då när ni sitter där hemma i lägenheten/...
2
Svar
38
· Visningar
2 286
Fordon Igår bokade jag uppkörning för b96, efter att ha kört hästsläp ett par ggr i veckan sen jag tog körkort för nästan 15 år sedan kändes...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 045
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
938
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama