Tänd ett ljus för min pappa

annie_cool

Trådstartare
Tänd ett ljus för min älskade pappa han skulle ha blivit 62 år idag.Han tackar nog för det även om han inte finns längre.

Ett grattis från mig då.

grattis älskade pappa på din 62års dag. saknar dig hoppas att du har det bra vart du än är

Det skulle vara tacksamt.

Tänd ett ljus för min älskade pappa han skulle ha blivit 62 år idag.Han tackar nog för det även om han inte finns längre.

Ett grattis från mig då.

grattis älskade pappa på din 62års dag. saknar dig hoppas att du har det bra vart du än är

Det skulle vara tacksamt.
Jag har ett ljus tänt här för mamma, nu lyser även ett för din pappa. Kram på dig!

Tack så mycket det värmer mig så mycket att ni bryr er.

Har haft det ganska så jobbigt när han försvann så där han ju inte säga hejdå.

Liknande trådar

Hemmet På grund av kattunge har jag köpt mina första fejkljus och är verkligen positivt överraskad. Det är såna lite bättre ljus i vax med...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 626
Senast: Bison
·
Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
389
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 108
Senast: Thaliaste
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 167
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar