Jag behöver pensionera min iPhone 6 eftersom jag inte är ett vandrande elverk, och den i det närmaste kräver att man har laddaren i hela tiden. Eftersom jag redan fastnat i Appleträsket känns det enkelt att fortsätta med det, lättast att synka med närmaste kretsens mobiler och paddor med.
Önskemål:
*Inte mkt större än min nuvarande (135 x 65 mm) då jag vill ha en smidig som går att ha i en ficka.
*Slagtålig + tåla väta för att kunna vara utomhus, i stallet, tåla joggingrundor dvs kroppsfukt.
*Batteri som tål att det blir vinter och man är ute.
*Bra batteritid dvs ska inte behöva ladda den 1-2 ggr/dygn för normal användning.
*Ska gå att ansluta med sladd till hörlurar men ffa laddning (kanske gör alla det? - osäker på nyare modeller)
*Bra kamera
*Gärna inte kosta mer än 7000 kr, kan dock gå upp i pris om det är The Shit
*Behöver inte vara ny, men vill att den ska hänga med i 4-5 år så är väl klokt att inte köpa en för gamma ouppdaterad modell inbillar jag mig..?
Tips någon? Ni som har får gärna komma med för- och nackdelar med de ni har
Önskemål:
*Inte mkt större än min nuvarande (135 x 65 mm) då jag vill ha en smidig som går att ha i en ficka.
*Slagtålig + tåla väta för att kunna vara utomhus, i stallet, tåla joggingrundor dvs kroppsfukt.
*Batteri som tål att det blir vinter och man är ute.
*Bra batteritid dvs ska inte behöva ladda den 1-2 ggr/dygn för normal användning.
*Ska gå att ansluta med sladd till hörlurar men ffa laddning (kanske gör alla det? - osäker på nyare modeller)
*Bra kamera
*Gärna inte kosta mer än 7000 kr, kan dock gå upp i pris om det är The Shit
*Behöver inte vara ny, men vill att den ska hänga med i 4-5 år så är väl klokt att inte köpa en för gamma ouppdaterad modell inbillar jag mig..?
Tips någon? Ni som har får gärna komma med för- och nackdelar med de ni har