Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Utan att vara expert, så tror jag det är mindre lämpligt. Dom talgbollar vi hänger ut till småfåglarna innehåller en stor del fett och en lite del frön. Kan inte se att höns skulle ha det stora behovet av fett under vintern med fri tillgång på hönsfoder mm.
Jag ger av Hönsens mat till småfåglarna ( hönsfoder ) så jag tänkte att småfåglarna kunde dela med sig till Hönsen... Men nåt i mig sa att det inte är lämpligt . Det blir inte dyrt om man köper det hinkvis på "ett ställe som är billigt"
Jag heter Carl ! Inte kalle stället.
Dyrt är däremot de konserverade Majskornen dom får av mig !
Lantbruksdjur
Hej, nån som har gjort en egen vattenbehållare till ffa höns, med samma idé som den på bilden att man kan fylla på vatten uppifrån? Med...
Lantbruksdjur
Hej, jag behöver lite tips och råd, vi har relativt nyligen skaffat höns (Brahma) och det har hittills fungerat bra. Nu har dock tuppen...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.