Sv: Taktfel
Ja, jag var inte riktigt nöjd med Florencio bilden, den var inte perfekt
men orkade inte leta mer.
Jag vet inte hur mkt det lilla gör faktiskt, det är ju ett takfel tycker jag (dock inte ett grovt sådant) men bilden skulle ju inte illustrera takten.
Jag tycker själv der ser ut som att F kanske har lite för mkt påskjut i förhållande till bärigheten på bilden men jag vet inte riktigt...
Alltså, detta med att hästen kommer upp med bröstryggen ska nog Susan berätta mer om för jag är lite dålig på att förklara detta. För mig är det flera delar som påverkar varandra, om hästens ser ut att vara "en båge" och inte flera bågar så tycker jag det tyder på att den verkligen välver sig upp mot ryttaren men det är ju en hemskt kass förklaring.
Susan kanske vaknar snart.
Jag överkonsumerar buke just nu för min häst har tappat en sko så det enda jag kan göra är borsta och gå små promenader med honom tills hovslagaren kommer.
Och det är sista dagen på sportlovet nu.. Jävlaskitfan.
Men jaja.
Ang. Weltmeyer bilden så kan ju inte jag avgöra om du har rätt eller ej, det är ju individuellt vad man ser på en bild.
Men du ser i princip samma sak som mig så om det jag ser är rätt så har du väl rätt.
Försök klura ut positiva saker i bilden också, så låser man sig inte så mkt vid felen!