Tailormade Temptation

Chania

Trådstartare
Vart är hingsten Tailormade Temptation ? Finner honom inte längre tillgänglig varken i DK eller hos någon annan och har ett sto som är dräktig med hingsten så nyfiken;)...
 
Sv: Tailormade Temptation

Nähe...ingen här som vet...provar kontakta Flyinge åh hoppas på svar.
 
Sv: Tailormade Temptation

Säsongen har ju knappt börjat. Det är typ 16 hingstar som löst licens än bara.
 
Sv: Tailormade Temptation

Temptation är i Tyskland och skall tränas detta år enl Ib Kirk därav ingen färsk sperma :-(
 
Sv: Tailormade Temptation

Tack för svar:) alltid lika spännande att få veta vad som händer med de hingstar man använt;) Vem i Tyskland ska rida Temptation och ska han tävlas? Varför försvann hans förnamn (Tailormade)? Ja många frågor av nyfiken som ägare som går i väntans tider då mitt fina His Highness sto nu börjar få stor rund mage efter seminerats med denne hingst :)
 
Sv: Tailormade Temptation

Han tränades ju utav Heike Kemmer förra året så jag antar att han är kvar hos henne. Om han nu inte har bytt ryttare och tränare..
 
Sv: Tailormade Temptation

Tack för svar:) alltid lika spännande att få veta vad som händer med de hingstar man använt;) Vem i Tyskland ska rida Temptation och ska han tävlas? Varför försvann hans förnamn (Tailormade)?

Det kan ju vara så att företaget Tailormade inte längre äger hingsten.
 

Liknande trådar

Avel Hade behövt lite mer information och tycke kring några hingstar jag tänkt till nästa säsongs avel. Temprament osv och ok gångarter...
Svar
10
· Visningar
1 319
Senast: athena
·
Avel Hej! Jag köpte ett sto i höstas som är tänkt som att gå som avelssto hos mig. Hon betäcktes förra året men enligt säljarna ska hon...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 478
Senast: Freazer
·
Avel Behöver lite input. Betäckte mitt sto för första gången i år, hon är 11 år och hon har inte varit betäckt tidigare vad jag vet...
Svar
10
· Visningar
1 346
Avel Hej! Jag har ett sto som jag misstänker är dräktig. Hon betäcktes 2022, vid dygn 18 sa de att hon va dr men vid dygn 45 sa de att hon...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
14 603
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp