Tågbana Ikea

Jenka

Trådstartare
Någon som har koll på Ikeas tågbana i trä? Står att de går att kombinera med "de flesta system", inkluderar det Brio?

Förut var det så att Ikeas inte passade Brio (däremot gör Biltemas det). Men om Ikea har gjort om sin så vet jag inte längre.

Vi köpte till vårt barn förra julen från Ikea och det är inte kompatibelt med det från brio som han sen fick på födelsedagen. Tågen fungerar däremot bra, så det är ju bara kopplingarna.

Vi köpte ikeas i somras för att komplettera vårt brio med. Det funkar att bygga ihop men det är stor skillnad på kvaliten tyvärr, många gånger får man bruka våld för att få ihop ikeas räls, även om man bygger ihop ikea+ikea.

Liknande trådar

Småbarn Jag ska köpa vantar till barnen och blir tokig på vad jag ska välja. De har tunna tumvantar i bomull som blir för blöta och kalla nu...
Svar
16
· Visningar
1 015
Senast: Dunet
·
Hemmet Hej! Är det någon händig själ där ute som svara på lite frågor angående slipning av bord. Det här bordet (se bild) skulle jag vilja...
Svar
2
· Visningar
477
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Lite udda trådstart här men jag kunde inte hitta något vid googling.. ÄR det någon här som har IKEAs servis Silversida och kan svara på...
Svar
7
· Visningar
776
Senast: Exile
·
Hemmet Jag ska byta golv i min 60-talslägenhet. Originalparketten i vardagsrum och sovrum är bortom räddning enligt golvläggare och jag ogillar...
Svar
12
· Visningar
701
Senast: Stefffie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Skadade hästar och konvalescenter