Tävlingsdebut

Sv: Tävlingsdebut

Tack Tack! :bow:
Visst är han fiiin.
Jag vet som sagt inte så mycket varken om selen eller vagnen, men jag tror att allt är från Tyskland. Ska höra med Kusken ;)

Selen fungerar bra, trots att det bara är cobstorlek.
När jag körde honom hade jag bröstsele men det var ju bara lugna skogsturer, så om det är någon skillnad vet jag inte.
Nu är det bara 2 v kvar tills nästa tävling :banana:
 
Sv: Tävlingsdebut

Vill ni ha en skrattstund så kika in på puffans alla inlägg på buke :) Hädanefter kommer hennes inlägg här att fylla det lilla datorrummet med skratt. Så roliga små konstiga skriverier!

Vimsan, vem är det som tävlar hästen, har hon inte internet? Vill så gärna veta om den franska bröstan. Kan ju mejla om inte annat?

/hihi hehe :p :rofl: :D
 
Sv: Tävlingsdebut

Jag ska kolla med henne om hon har e-mail ;)

ja, piff*puff verkar vara en skojjig typ :rofl:
 

Liknande trådar

Träning Hej! Jag ska köpa en häst som stått i ca 1 år pga privata anledningar hos ägaren. Den är riden kanske 5-10 ggr under ett år och lite...
Svar
19
· Visningar
1 509
Hundträning Hej! Jag kommer snart få hem min första hund. Jag har läst på och även frågat vänner med hund men skulle vilja höra lite mer tips :)...
2
Svar
30
· Visningar
2 939
Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
973
Senast: Nova123
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
25
· Visningar
1 839
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp