Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bucas har 50 gram. Hansbo har 100 gram. Horseware verkar tyvärr inte göra 100 gram i den storleken.Måste fråga, var köper ni era täcken? Hittar typ bara regntäcke eller minst 200 gr vilket blir alldeles för tjockt?! Varför finns det typ inga 50-100g täcke för shettisar?
Horseware har Amigo Pony Plus i 50g.Måste fråga, var köper ni era täcken? Hittar typ bara regntäcke eller minst 200 gr vilket blir alldeles för tjockt?! Varför finns det typ inga 50-100g täcke för shettisar?
Då hittar jag bara Amigo Mio 150g. Lite märkligt att de tjocka täckena finns i små storlekar men inte de tunnare.
Ett vanligt fleecetäcke motsvarar 100 gr vad jag fått lära mig
Jag använder Globus med halvhals, finns i alla tjocklekar.Måste fråga, var köper ni era täcken? Hittar typ bara regntäcke eller minst 200 gr vilket blir alldeles för tjockt?! Varför finns det typ inga 50-100g täcke för shettisar?
Samma här vilket är konstigt!?Då hittar jag bara Amigo Mio 150g. Lite märkligt att de tjocka täckena finns i små storlekar men inte de tunnare.
Använder aldrig fleecetäcke som stalltäcke egentligen men kan kanske funka en kort periodEtt vanligt fleecetäcke motsvarar 100 gr vad jag fått lära mig
Även i stalltäcke?Jag använder Globus med halvhals, finns i alla tjocklekar.
Nej men hos Mias brukar man kan få uppsytt det mesta.Någon som sett ulltäcke till småttingar?
Tror att Ponnytravprylar har.Någon som sett ulltäcke till småttingar?
Köpte ett på ”Glada hästen” i Västerås, men minns inte vilket märkeNej men hos Mias brukar man kan få uppsytt det mesta.
jag använder inte stalltäcke, annat än över natten när de är tvättade inför utställning (enbart på sommarhalvåret) och då är det fleecetäcken som gällerÄven i stalltäcke?
En till.Ännu bättre demonstration av välisolerad päls..
Och jag postade tydligen inte i den tråden jag trodde .Ännu bättre demonstration av välisolerad päls..