Täcken - Rain Buster och Horse Power, erfarenheter?

nyaste

Trådstartare
Är på täckesjakt till min ena häst, ska ha nya regntäcken. Har fått erbjudande om att köpa två stycken. Det ena är ett Rain Buster och det andra är ett Horse Power, båda oanvända.
Någon som vet något om dessa? Vilka hästar sitter de bra på? Hur är de i bogen? Hur är kvaliten på dem? Håller de vatten bra? osv......

Sv: Täcken - Rain Buster och Horse Power, erfarenheter?

Rain buster är väl ett täcke som är avsett för travhästar. Vad som nu det innebär. 600 denier, dvs ingen vidare hållbarhet.
HorsePower har ju massor med olika modeller så vet inte vilket som avses.

Det är Horse Power Print. En äldre modell antar jag, eftersom det inte hittas på H**ks sida längre.

Ok . Gissar på 450-600 D på det Isåfall , HP brukar ligga där . Har du inga tuffa tag i hagen funkar det ju , minsta lilla bus och bit blir täcket strimlor .

Hittade på nätet: 1200 D så det är ju rätt så bra då i alla fall :)

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 612
Senast: 13579vas
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 259
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 434
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
23
· Visningar
2 782

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka