Täcken med halvhals utan fleece

Sv: Täcken med halvhals utan fleece

Weatherbeeta har med halvhals, å jag bara älskar dem :love:

De är favoriterna framför HWs Rambo med halvhals som jag också har.

Sv: Täcken med halvhals utan fleece

Shires har ju också trevliga täcken med halvhals!

Håller med! Köpte ett 100g nu i vintras och jag måste säga att jag blev positivt överraskad :) Det fick ersätta ett annat med "vanlig" hals som jag haft i 8 år. Missade faktiskt att det var halvhals så det blev en liten surprise vid uppackningen :p men är det bara jag som tycker att de blir mindre i bogen med halv hals jämfört med vanlig?

HW - täckena passar vår ponny utmärkt. Hon har 135 vanligtvis men 130 i alla sina HW. Min häst hade 145 som vanligt. Tyvärr hade de fel passform för honom. Han får skav direkt.

Liknande trådar

Utrustning Då pålle ska gå på lösdrift i vinter behöver han ett nytt regntäcke. Har tänkt införskaffa ett regntäcke, som han kan ha både under...
2
Svar
23
· Visningar
2 442
Senast: Emor
·
Utrustning Jag ska köpa en uppsättning vintertäcken och behöver tips på modeller och märken! :) Vill ha: (förlåt om beskrivningen är luddig) :o...
2
Svar
31
· Visningar
2 392
Utrustning Jag har tänkt köpa ett bra övergångstäcke till hästen nu då man har 30% rabatt på ett visst ställe. Har ofodrat regntäcke och ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 720
Senast: bollen__
·
Utrustning Håller på att planera garderoben till kommande pålle, och har fått ihop det mesta, änsålänge håller budgeten sig där den ska;) Det är...
2
Svar
30
· Visningar
1 962
Senast: nyponros
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar