Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte utetäcke väl? Jag har stalltäcke från P-E med högre skärning och vanliga utetäcke med avtagbara halsar men det brukar inte gå att fästa halsar på halvhals täckena.Premier equine har i alla fall. Jag har inget själv, men har kikat på dem och de ser väldigt trevliga ut.
Vet du hur de är i kvalitet?Trinity täckena från Hööks har halvhals + lös hals (+ liner).
Av dem jag stött på tidigare har de varit bra kvalité. De har hållt för de mesta vet dock inte hur de är nuförtiden men förut så var de iaf värda pengarna.Vet du hur de är i kvalitet?
Har hört gott om dem, får kolla om jag hittar det. Finns det ÅF i Sverige så man kan prova dem?Premier equine har i alla fall. Jag har inget själv, men har kikat på dem och de ser väldigt trevliga ut.
Vet du hur de är i kvalitet?
Det finns att köpa via Rytteriet men det är supersmidigt att beställa från dom i England själv.Har hört gott om dem, får kolla om jag hittar det. Finns det ÅF i Sverige så man kan prova dem?
Jag vill gärna kunna returnera smidigt om de inte passar, blir till en ny pålle och jag har dålig koll vad som ligger bra på den.Det finns att köpa via Rytteriet men det är supersmidigt att beställa från dom i England själv.
Hur är dina hästar i bogen?Jag är jättenöjd med mina två som jag har på nuvarande hästen. Finns inte en skråma på dem och de ligger perfekt på både nuvarande och förra hästen.
Min förra häst lyckades göra slarvsylta av ett trinity men han var rätt extrem i att dra sönder täcken. Han tog antagligen tag i handtaget på kompisens täcke och drog. Muskelvärken han fick i nacken efteråt tog väl en två veckor att bli av med.
Foderluckan.se har Premier Equine: https://www.foderluckan.se/hast-ryttare/premier-equine/hast/tacken/Jag vill gärna kunna returnera smidigt om de inte passar, blir till en ny pålle och jag har dålig koll vad som ligger bra på den.
Hur är dina hästar i bogen?
Bra kvalité men inget av mina tre håller regntätt. Skit surt då de är perfekta i övrigt ang passform mmVet du hur de är i kvalitet?
Har de läckt redan från början eller efter tvätt?Bra kvalité men inget av mina tre håller regntätt. Skit surt då de är perfekta i övrigt ang passform mm
Vet du hur de är i kvalitet?
Från början. Alla läcker på ryggen där de sytt på sytt på en rem. Kanske hade kunnat reklamera men inte orkat. Har testat att impregnera i efterhand men det är läcka vid remmen så går aldrig att få helt tätt..Har de läckt redan från början eller efter tvätt?
Jag har bara använt HW tidigare och varit nöjd. Säljaren sa att halvhals sitter bäst på honom, men jag skulle vilja ha hals också och det finns väl inte hos HW..?Mitt höll tort I 3 säsonger med det täcket som det mest använda. Yttertyget är dock ganska tunt (bara 600d, eller var i alla fall då, när jag köpte det) så har man en oförsiktig häst eller tuffa hagkompisar är de ingen höjdare.
Det skall också tilläggas att täcket salufördes betydligt billigare när jag köpte mitt än vad det är idag. Jag har därför valt att köpa HW istället (för typ samma peng).
Hmm. Förut fanns det i alla fall. Lucanta, tror jag att modellen hette. Jag skulle klicka hem ett men ångrade mig. Jag använder aldrig hals, men alltid halvhals, så tyckte att det var lite onödigt med halsen... så därför kommer jag ihåg det.Inte utetäcke väl? Jag har stalltäcke från P-E med högre skärning och vanliga utetäcke med avtagbara halsar men det brukar inte gå att fästa halsar på halvhals täckena.
Nej, på HW är det antingen eller. De har ju sina halsfästen på insidan av täcket, ska man kombinera halvhals med avtagbar helhals måste ju fästena sitta på utsidan (med sömmar i yttertyget) och det finns ju rätt stora nackdelar med det, ökad risk att det inte håller tätt.Jag har bara använt HW tidigare och varit nöjd. Säljaren sa att halvhals sitter bäst på honom, men jag skulle vilja ha hals också och det finns väl inte hos HW..?