Tack alla!!

W

whyme

För några dagar sedan skrev jag en tråd här på buke och undrade vad som hänt med min lilla valp

13450165.jpg

Som hade fått en läskig, men underlig skada i ögat
(underlig för att han hade inte ont eller visade symptom).

13639536.jpg

Och ni sa då, enhälligt att det såg ut som ett cherryeye, så häromdagen bokade jag tid hos veterinären och fick beskedet att det var cherryeye, vilket jag inte vet om det är positivt eller väldigt negativt besked ? :confused: :crazy:

Iallfall har vi fått en kur med salva och så blir det operation vid 4 månaders ålder, nu är han två månader.

Så tack alla!! för er hjälp

Sv: Tack alla!!

det är väl ett positivt besked? cherry-eye går ju att åtgärda. lycka till med lilla valpen som var väldigt söt! :)

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har en Papillon tik på snart 12 år, hon har haft en del otur och behövt opereras 5ggr. Vi har verkligen gjort allt för henne, hennes...
Svar
17
· Visningar
2 361
Senast: Milosari
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ja, som titeln säger. De som hänger regelbundet i snacktråden på katt känner till detta, men efter den senaste tidens prat om...
Svar
17
· Visningar
7 912
Senast: Lycan
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter ett par månaders inaktivitet pga min trasiga arm och insikten om hur svag och förstörd armen blev av inaktiviteten, samt hotet om...
Svar
0
· Visningar
779
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Jag vet inte ens hur jag ska beskriva senaste tidens helvete. Våran 10 månaders valp blev i natt dålig och kom liksom inte till ro, hade...
Svar
4
· Visningar
1 535
Senast: Snuffsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka