Täby galopp

toughcookie

Trådstartare
Ska det vara någon fälttävlan på täby galopp i år och isåfall vilken klass/klasser??
Ni som red där förra året, vad det bra?

Sv: Täby galopp

Ja det är det väl? Jag tror det skulle vara både * och ** och ligga i slutet av augusti. Kolla i tävlingsterminen...

det ska vara 20-21 augusti, men jag har inte sett nån propp än. hörde nåt om att de hade svårt med sponsorer men vet inte alls om det är så....

jag är ju aktiv på galoppen och det har inte gått ut någon som helst info till oss. allt dom pratar om är ju hopptävlingen nu i juni. Jag tyckte det var kul att se terrängen på täby eftersom man såg alla hinder. Sen var det ju kul att gå ner o hoppa dom dagen efter oxå =)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Veckans profil är Caroline Malmborg. Caroline växte upp på familjens ridskola Stockholms Ridhus där hon tävlade framgångsrikt i...
Svar
0
· Visningar
62
Senast: Gunnar
·
Ridning Hejsan! Jag och min ponny tävlar fälttävlan där dressyren inte är vår starka gren, ponny ser inte meningen med att gå i form😅. Just nu...
Svar
2
· Visningar
563
Senast: Freazer
·
Fritid Har kikat runt lite på SL:s hemsida och det jag inte riktigt hittar är hur långt jag kan åka på en biljett. När jag till exempel ska... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 216
Senast: Badger
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 267

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka