Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Fick en fundering bara, har ingen häst så det är ganska teoretiskt. Finns det något negativt med att ta två föl på ett ungsto? Typ hon fölar som 4åring och sen som 6åring. Vet ni någon som gjort så?
Beror på vad man ser som negativt. Rent fysiskt tror jag det inte. Däremot finns ju risken att hästen hamnar lite efter i sin utbildning/träning/tävling om den går mycket med föl i unga dagar.
Det som kan händaär att stoet mognar till med. Vilket jag inte ser som nåt negativt. Har ett sånt sto själv som behöver mogna för att kunna fungera bättre i körning.
Hundavel & Ras Är nog inget som kommer att försvinna inom den närmsta tiden. Men är bra att ha i åtanke. Du kan inte räkna med att komma med din friska...
Hästmänniskan Min bästa häst var en ponny mina föräldrar köpte som 1 åring till mig och som jag utbildade med min mamma på marken. Så jag skulle helst...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.