Ta steget till foderhäst?

finapina

Trådstartare
Jag har varit medryttare i 3 år nu. Älskar hästen men börjar längta efter egen alltmer...Längtar efter att få bestämma själv hur, när , var jag ska rida. Göra roliga saker; åka på kurser, göra långritter osv. Vad fick er att ta steget? Mitt självförtroende är inte helt med mig än men jag har alltmer börjat leka med tanken....

Sv: Ta steget till foderhäst?

Jag fick möjlighet att ta min medryttarhäst på foder. Dessutom så hade jag hjälp av både min mamma och ägaren till hästen. Hästen hade jag på foder i 9 år innan jag köpte mig en egen häst.

Liknande trådar

Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
620
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 318
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 536
Senast: mars
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 111
Senast: Emro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama